のコンペ20,410件を表示
Parents, woman at age 30+ or man at ages 30+
ゴールド
確約済み
閲覧制限
生成AIは使用していない
商品パッケージ
清掃・設備管理
49案のデザイン
終了
Active Adults (Ages 20–45)
Fitness enthusiasts and weekend warriors looking to enhance their energy, endurance, and rec
確約済み
閲覧制限
急募
商品ラベル
フィットネス
27案のデザイン
終了
lawn and gardeners, or those people who are looking to know if they have covered their area fully, and if they have any
確約済み
閲覧制限
生成AIは使用していない
商品パッケージ
造園業
114案のデザイン
終了
Our target audience is young people from approximately 18-30 years old. Our product is slightly more male-oriented.
閲覧制限
急募
商品パッケージ
フィットネス
47案のデザイン
終了
Women between the ages of 28-45 who are overly stressed from their work or from being a mother. Our product is tailored
確約済み
閲覧制限
生成AIは使用していない
商品ラベル
食品・飲料品
146案のデザイン
終了
Primary Users: Teen girls 14-19, digitally native, beauty and wellness-obsessed, active on TikTok/Instagram, interested
確約済み
商品パッケージ
小売
425案のデザイン
終了
45 to 80 year old men who struggle with soft sexual performance.
生成AIは使用していない
商品パッケージ
医療・医薬品
126案のデザイン
終了
typical customer will be between 18 and 50 years old, a savey shopper looking for value for money in a small batch, craf
確約済み
生成AIは使用していない
商品ラベル
食品・飲料品
55案のデザイン
終了
People who value artisanal, small-batch products and love exploring unique, high-quality beverages at farmers markets an
確約済み
閲覧制限
生成AIは使用していない
商品ラベル
食品・飲料品
7案のデザイン
終了
Target audience is middle to lower class in suburb areas. Adults aged 28+
確約済み
閲覧制限
商品パッケージ
農林・水産
75案のデザイン
終了
Individuals and families celebrating Ramadan who value luxury, heritage, and meaningful gifts.
• High-net-worth indivi
確約済み
閲覧制限
生成AIは使用していない
商品パッケージ
美容・理容・コスメ
70案のデザイン
終了
A good quality red wine from Tuscany. Focus group are wine drinkers over 30 years with an over average income and educat
確約済み
閲覧制限
商品ラベル
食品・飲料品
166案のデザイン
終了
Anyone can use this product but it is typically used by people who whiten their teeth, females. Typically ages 14-35 but
ゴールド
確約済み
閲覧制限
急募
商品ラベル
美容・理容・コスメ
80案のデザイン
終了
People into growing their own nutrition. These seeds usually used for growing sprouts or microgreens infoors. Ready in j
確約済み
生成AIは使用していない
商品パッケージ
小売
242案のデザイン
終了
Designed for women and men looking for outstanding quality and value priced for families of average income, sold in the
ゴールド
確約済み
商品ラベル
食品・飲料品
974案のデザイン
終了
This selection specifically targets the 13–30 age group, appealing to both male and female audiences. The product is int
確約済み
商品パッケージ
食品・飲料品
276案のデザイン
終了
Primary Audiences
Home Cooks and Food Enthusiasts:
Individuals who enjoy experimenting with new flavors and sauces to e
ゴールド
確約済み
閲覧制限
生成AIは使用していない
商品ラベル
食品・飲料品
19案のデザイン
終了